Happyy_anne Biz 28 +5deyiz henüz eksiklerimiz var ama [paylaşmak) istedim sizlerde paylaşın hem fikir olur
Happyy_anne Happyy_anne kızlar ya odayı griye yeni boyadık gözüme çok koyu geliyor bide bu oda karanlık oda güneş almıyor içime pek sinmedi aslında sizce nasıl olmuş
esmerrmm Happyy_anne valla buyuyen besik aldim . Bitanede dolap ve hali aldim okadar buyuyunce kendi zevkine gore dizer artik 😃
Buket_dadas Merve-bulut ay masallah bayıldım asırı iy ya rabim can saglıgıyla odasında uyumayı nasip etsin inşallah 🥰
rizelianne Happyy_anne bende bakıyordum buna da kalitesi durusu vs nasıl. Bazı kullanıcılar işçiliği kötü kalitesiz falan diye yorum yapmışlar kararsız kaldım ben de.
Esrahazen1 Ayy belkide dünyanın en güzel hissi bebeğinin mobilyalarını seçmek 😂 ben yaptırdığım için resim atamıyorum inşallah bir kaç haftaya kadar tamamlanır gelir kızımın eşyaları 🌸
Meltemkcmz Happyy_anne ya bende görmüştüm hatta favorilere ekledim ama guvenemedim. Kaliteli ve sağlam geldi mi?