Canım doktorun söyler ne zaman uygun olduğunu hamile kalman için ama ben ovulasyon testiyle yumurtlama günlerimi belirliyorum gecen ay ilk defa kullandım ondan once 8 ay denedik olmadi gecen ay oldu ama kimyasalmiş bu ay yine kullanıyorum bakalım sende deneyebilirsin takvimler yanıltıyor insanı çunku her kadın 14 ünde yumurtlamıyor