Duyguak yani bende ozele gidiyorum doktorumu cok seviyorum vede hastaneden ulasabiliyoruz sorun oldugunda ama neden bilmem bana kartina yazdi verdi🐣😬saolsun vermeseydide sorun yapmazdim sanirim ,, ama doktoruna isinamadiysan sevmediysen degistir en onemlisi bu onun disinda cok sorun yapma derim