Normal doğum yapanlar sizin nasıldı ? Bugün 12. günüm ve hala otururken dikişlerimin batması ve acı hissi geçmedi yürürken ve ayaktayken sıkıntı yok ama bebeğimi emzirirken oturduğumda hala canım acıyor,Çarşamba günü kontrolüm var ama korkuyorum dikişlerim falan mı açıldı acaba diye geçmesi lazım değil mi şimdiye kadar? 5 tane dikişim var açılma olsa anlar mıyım ? Psikolojikmen çok düşünüp etkileniyorum ya