Villanelle esmerrmm çiğden yaptım ben, buzluktan çıkarınca erimesini beklemeden direkt pişiriyorum. İçi de yaprağı da tam kıvamında oluyor
Htcerdogn esmerrmm yani herkes gibi çok pişir miyoruz. Sadece biraz yumuşatıyoruz.(eğer yaprak tazeyse). Eğer taze değilse direk kavurup koyuyoruz
GazeRock Ben pişirip attım son yaptığımda yanlışlıkla oldu açıkcası fazla miktarda pişirince kalanları öylece buzluğa attım.Çıkarıp tavaya dizdim çok azcık suyla en kısık ateşte ısıttım.Çok da güzel olmuştu.
yyagmurrsenn esmerrmm yok canım olur mu o zaman güzel olmaz. Sadece kavurup direk sarıyorum. Yoksa pisirken pirinc cok yumusar erir yaprak pisene kadar.