Astral haftasını aşmış gebeliklerde amniyon sıvısı renginden bahsediyor hanımefendi o yorumunda. Ama sizinle alakası yok durumun. Çünkü bebek kakasını yapınca gelen sıvının rengi farklı oluyor. Hareketleri normal diyorsunuz zaten sizde. Ama yine de Bilgilendirme imkanınız varsa doktorunuzu bilgilendirin yoksa isterseniz bi acile gidin. Ne gördüğünüzü ne durumda olduğunuzu bilemediğimiz için en doğrusu bu :)