Emimat Benim kız kardeşim o durumdaydı 6 ay önce doğum yaptı..Doğum sırasında Dr nuzun ve hastanenin koşulları çok önemli,çünkü ameliyat sırasında kanamadan dolayı vücut şoka girebiliyor ki yüksek ihtimalle ve Dr un pratikliği,profesyonelliği,kan bulunma durumu burda çok önemli. Benim kizkardesimin ameliyatı çok ağır geçti,kanaması çok zor durdu,rahmi de kurtardı Dr u ama çok şükür ki atlattı ameliyatı sağlıkla,sonrasında da 10 gün hastanede kaldı..