yagmrmr Cunda uygulama otelinde kaldık. Cunda’ya girerken yolun sağında kalan büyük otel. Cunda merkeze arabanızla gitmeniz gerekiyor ama. Otelin fiyatı Cunda fiyatlarına göre baya uygundu. Çalışanları çok iyi. Temiz. Odası güzeldi. Erken rezervasyonda deniz manzarali oda bulabilirsiniz. Biz rezervasyon olmadan gitmiştik o yüzden arka cepheden oda bulabildik. Geçen yıl akşam yemeği yoktu. Kahvaltısı güzel. İçecek içilen bir balkon alanı var. Akşamları çok romantikti. Önünden plaja iniş yoktu geçen sene ama inşaat vardi. Otelin içinden plaja iniş yapılıyordu. Büyük ihtimalle bitirmislerdir.