yusra-60 ben de yeni atlattım canım. Doktoruma danistim günde 2 fincani geçmemek kaydıyla ıhlamur, nane limon, kuşburnu içebilirsin dedi. Bol bol dinlen terle. Sıcak bir şeyler iç çorba özellikle. Vitamin kullanıyorsuzdur muhtemelen onları aksatmayin içinde C vitamini de oluyor iyi geliyor. Bir de bol bol meyve.