Merhaba Kızlar size gayet güzel geçen bir sezeryan doğum anlatacağım 40 + 1 günlük iken Sezeryan doğum alındım Öncelikle hastaneye yatışım yapıldı eşim ve yeğenim ile birlikte ameliyat saatim gelene kadar odayı süsledik Aslında çok korkak ve çok duygusal biriyim kendimi avutma Lara doyamadım Neyse sonra beni almaya geldiler artık korkmaya başlamıştım asansöre giderken eşimle vedalaştık sonra ablamlar geldi onlara sarılıp ağladım baya kötüydü neyse ameliyathaneye girdim benimki belden uyuşturmaydı belimde sıkıntı olduğu için 2. denemede ilacı enjekte edebildiler ama öyle korkulacak bişey değilmiş ilaç bacaklarıma inince önce bi şimşekleme gibi bişey oldu sonra da bi sıcaklık tamamen uyuştuğumda işleme başladılar karnımda el hissediyordum ama acı yoktu hep dua okudum benim oğlan biraz inatçı fazlasıyla yukarda olduğu için mideme doğru çok fazla baskı uyguladılar 20 dk sonra bi ağlama sesi oğlum gelmişti p anı asla tarif edemem sonra hemen yan tarafımda temizleyip giydirdiler ve ben 1 sn bile gözümü ondan alamadım aşırı bi duygusallık oluyor o an ve kavuşturdular bizi koynuma getirdiler koklayıp öptüm sonra götürdüler oğlumu aradan 20 dk sonra bende odadaydım hemen baş ucumda kocam cam arkasında ailem odada ise oğlum hala inanamıyordum neyse bacaklarım 4 ile 6 saat uyuşuk kalacakmış biraz sınır bozucu bir durum ama acıyı da hissetmiyordum buda güzeldi 🙂 5 saat sonra yürümek için ebe yanıma gelmişti bacaklarımı biraz hissettiğimi söyledim ve kaldırdılar fakat uzun süre aç olunca biraz kötü oldum mide bulantısı ve baş dönmesi yaşadım yatağın ucuna oturttular o sıra ben aşağı düştüm yavaşta çok korkmuştum ama önemli bişey olmamıştı akşam kendime geldiğimde artık yürüyebiliyordum ufak ufak ama gaz ve tuvalet sancısı beni mahvetmişti tuvalete çıkamayınca geceye kadar bana bir ilaç verdiler içtim ondan sonra daha da sancılandım ağladım dikiş ağrısı yerine gaz sancısı çekiyordum akşama kadar idrara bile çıkamamıştım neyse ki klozete oturmayı tavsiye ettiler gerçekten faydası olmuştu ve baya rahatlamıştım hastane serüvenim böyleydi kızlar şuan evdeyim bugün 4 günlük olduk çok şükür benim belim dışında pek ağrım olmuyor ha birde haata bezi ve dikişe yapılan bant bende tahriş etmişti 3. gün bandı çıkardık tahriş olunca bi kaç saat çok acı çektim ama şuan gayet iyiyim oğlumu emzirdiğimde o ağladığında yada güldüğünde inanın hepsi geçiyor 🥰 kokusu bile yetiyor kendinizi asla korkutmayın ben yaptıysam herkes yapar👍🏻