Nilasya12 benimmdunyamm kaç kilo hamile kaldınız ben 43le kaldım. Kilo vermek istemiyorum da kabızlık olunca biraz zor oluyo kefiri denicem sağolun ☺️
benimmdunyamm Nilasya12 kilolu hamile kaldım 🙄 diyet yapıyorum birde ilk aylar bulantım çokti ondan verdim ama kefir 2 güne bir için mutlaka bağırsak için çünkü hamilelikte kabızlık basur da yapıyor
yagmur_s Yagmrr11 ay öncelikle adaşım merhaba 🤭 vki 27ydi aslında çok kilolu sayılmam ama normalin üstünde tabi. Boyum 175 kilo 84.5