Benim ilk bebeğimde de vardı o sıkıntı gelişmesi durmuştu,plesanta yaşlanmış dedi ama benimle bi alakası yoktu 36. Haftaya kadar bekletti doktor sonra da yatış ve suni sancıyla normal doğum oldu 2 buçuk kilo dünyaya geldi bebeğim 5 gün de küvezde kaldı ama şimdi canavar gibi 2 buçuk yaşında yani herşey olacağına varıyor bir şekilde