17 eylul bızımde 11+3 te gttım çıkıntı görüyorum ama kordonda olabılr dedı 10 gun sonra 12+2 de gıttık yıne bır cıkıntı var dedı bende hocam o zaman erkekmı dedım kız bebeklerdede bu haftada ödemden dolayı şişlık olabılıyor o yuzden emın olamadım dedı 16.hftada tekrar bakılcak😌