Beyzamete o dönemde bende de olmustu ve cok korkmustum, fitil kullandim igne de, toplamda 1ay falan sürdü ilk gelen kan rengindeydi alttan ultrasonda baktilar ve keseye yakin kanama alani vardi, sonradan gecti cok sukur, yerlesme kanamasi olabilir senin de ama koyu kahve ve türevi renklerse korkma, ne zaman elin kesilir oyle bir kirmizilik gelir o zaman acile git hemen, ama genellikle düsük cok önlenebilen bir sey degil sagliksiz bebek her turlu dusuyor, insallah seninki sadece yerlesme kanamasidir 30.haftamdayim bu arada bircok kisi bu kanamayi yasiyor korkma ve normal hayatina geri dön yatmakla gecse butun hastalarimi 9ay yatiririm demisti benim doktor ve calismaya devam ettim, kafani rahatlat biraz insallah saglikla devam edersiniz 💐