Değişebilir cunki ilk cinsiyeti öğreneceğiz ama ben öğrenmek istemiyordum eşim için istedim çünkü kız istiyor adam merak ediyor haliyle… neyse doktor baktı cinsiyet ne hocam dedim yüzde 90 erkek dedi benim sürat değişti eşim ağzını yamulttu neyse 1 ay arayla kontrol oluyor yaa gittik kendini göstermedi yine gitti bu seferde kendini göstermedi ama kemik yapısı kız dedi. Hocam kesin kiz mi yani diyorum kesin cevap vermem icin gozumle görmem lazim diyor beni bi gulme aldi esime diyorum anlatiyorum boyke boyke oldu diye adam kriz gecirdi 😂 gozle görünce sana ne gerek var doktor diyor gittik ama bu sefer başka doktora gittim oda kız diyince daha emin olduk kız olduğundan😂 insallah kardelenimiz olacak.