Merhaba kızlar. 25+5 deyiz çok şükür🙏 Bu öğlen açık pembe tonunda idrar sonrası akıntı tarzında lekelenme oldu. Sadece peçeteye sildiğimde geldi. Hemen acile gittik. Doktor hiç bir sorun görmedi herseyi sağlıklı dedi suyum, bebek vs. Çok şükür🧿 yinede endişe ettim neyden kaynaklı olabilir başına gelen varmı benzer durumu yaşayan?