Senays Kızlar emzirirken kabiz olan var mı ne kullanabilirim acaba bebeğimi de etkiliyor çok üzülüyorum 😰😰
Merve-0535 Senays doktorm ilk kızım da sezeryan sonrası diye duphalac şurup vermişti bana kuzum. Sezeryan sonrası kabızlık olursa dikişler zorlamamasi açısından. Sende sor bir istersen. Bide toz bir ilaç vardı. Suya karıştırıp içiliyor. Biraz çamur gibii. Onu da Serklaj sonrası icirmisti. Ve duphalac şurup bebeklere de veriliyor diye biliyorum. Arkadaşımın bebeği kabız olduğu zaman çay kaşığı ucu ile içir demiş doktoru. O yüzden sen icsen de emziriyosn diye bişi olmaz bence. Bebeklere bile veriliyor ise 😇🌸
Mrv135 Senays Ben bunu herkese öneriyorum; bir litre suyu kaynatın sonra icebileceginiz kadar ılıklaşsın ve için. Yaklaşık bir saat sonra tuvalettesiniz.
Sena_liya Senays Ah kuzum o aşamaya gelmedik ama hamileyken kabızim ve çok afedersin ikinmaktan tırsıyorum… Ve gerçekten çok zor bir durum Allah şifa nasip eylesin bunu doktoruna danış mutlaka iyi gelecek şeyler verecektir.
Sena_liya Senays aaaa bak şekerim falan yoksa kayısı ve kuru üzüm hoşafı yiyebilirsin bana çok iyi geliyor… Şu an hamilelik şekerim olduğu için ben yapamıyorum…..
Merve-0535 Onun haricinde de doğal yöntem olarak. Bol su ve kayısı kurusu, kayısı çayı veya hoşafı olabilir. Bide saf zeytinyağı içmeyi dene gece yatmadan veya sabah aç karnına. Oda yumuşatıyor bağırsakları 🎀🎈