dezgi Kızlar benim kan sonuçlarım çıkmış rapor ektedir yazıyor e nabizda ama ben göremiyorum 15 gün daha beklemek istemiyorum gitsem bakar mi doktorlar illa ki 15 gün sonra gel dediler diye beklemem şart mı ya sonuçta çıkmış gibi sonuçlarim
ElifPeker06 dezgi sonucun ciktiysa sıkıntı olmaz rapor ektedir yazmasida sadece kendi doktorun görebiliyor sonucunu ondan
Sehenz dezgi kan erken çıkıyo enabızda raporu tahlilden sonra oluşturuyolar arayarak ulaşma şansın varsa gitmeden bi ara istersen yorulmamış olursun hem
Mery38 dezgi gittiğin devlet hastanesinden tahlil sonuçları olarak Google’dan yazarsan oradan da çıkıyor ayrıca 15 gün diyollarda da 3-4 güne çıkıyor zaten