Haticeyldrm25 Ayrıca şöyle kendimden örnek vereyim. Son adet tarihim 12 ocaktı. 8 şubatta adetim gelmedi, 20 şubatta 10-12 gün gecikmişken kan testim negatif çıkmıştı. 26şubatta idrarda silik, kanda 76 değer pozitif çıkmıştı yani nerdeyse 18 gün gecikme ile.
2 gün sonra 144, ondan 2 gün sonra 310 küsür değer çıktı yanş hep x2 kat arttı 2 günde 1.
2 hafta sonrasında tahmini 5 haftalıkken keseyi gördük bebeği göremedik alttan muayenede.
O arada kahve lekelenmem oldu.
7+4 dü sanırım bebeği gördü doktor.
Ne zamanki 9 haftalık filandı tam randımanlı kalp atışı duyuldu, o zaman sağlıklı bir gebelik başlamış dedi. O zamana kadar evet gebeydim ama nasıldı kısmı hep muamma hep lekeli vs idi.
Son adet tarihimi 1 şubat olarak güncellediler, geç döllenme yani.
Ben neticeyi alana kadar 3-4 doktor gezdim bak.Hemen peşin karar verme asla doktor kötü de konuşsa tamam mı. Başka doktora gözük, dinlen yat.
Sağlıklı bir gebelik olacaksa da şuanda tutunma yerleşme evresinde,haşhaş tanesi kadar bile değil.
Ben şuanda 30 haftadayım, dilerim böyle tedirginlikler bile olsa evladın olsun kucağın dolsun.