Daha önce tekrarlayan düşüklerim oldu çok şükür bunda öyle bi sıkıntı yaşamadım kan sulandirici kullanyorum 30 haftalık olduk doğum yaklaştı bu zamana evi dahil eşim süpürgeye verdi ama şuan camlar ev çok battı yok uzanma perde asma diyip çevreden korkutuyorlar ama yapacak kimsemde yok önü ramazan siz nasıl yapysnz perdeleri yıkamak istiyorum ama uzanma işte çocuğun kordonu çıkar diyolar napcagimi bilmiyom