Rabis277 sonuçta hamilelik bu karnımızın içinde ne olur bihaberiz düşünsenize hiç beklemediğimiz anda kimse yokken sancı vs geldiğini ayrıca bazen Allah korusun istenmeyen durumlar gelişebilir kordon dolanması , gelişimin durması gibi dolayısıyla tedirgin olmak çok normal sizin rahat olmanız daha garipsenecek bir durum açıkçası. Tabiki panik olmanın bir sınırı olmalı ancak bu haftalarda böyle hissetmek çok normal