Burcusenkoc 34 hafta oldum bugun haftaya kontrolum var ayın 11 inde 38 haftalık oluyorum doktorum 38 de alırım dedi ben cuma gunu istiyorum 15 i oluyor hem maaş yatıyor hemde cuma gunu olur eşim hafta sonu kalır ailemle cunki onlar gittiksen sonra babalık izni kullanalım dıyoruz herseyım hazır sadecelohusa takımım kaldı 3,4 gun sonra oda gelır yıkar cantama koyarım sukur bitti 2. Bebgim benım ilkim oglum 2 yasında 😂 hayatımı yazdm resmen 😂