Burcusenkoc evet benim de ilk gebeliğim hep tedirgin oluyor insan:) şahsen burdaki yorumları okuyordum biri şunu yazmış hem güldüm hem de beni com rahatlatmıştı, sancı gelince hemen çocuk olmuyor, sakince duşunzu alın evinizi toparlayın öyle gidin hastaneye diye 😂😂