PinarArslan Yarın 27 haftalık oluyoruz çift yumurta kızlarımla 🥰 erken doğum riskimiz var 19. Haftada serklaj olduk çok şükür bugunlere geldik daha ileri haftaları görüp sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz inşallah 🤲🏻
Tupbebekile Asel2520 Bimucizeee Yaaa masallahhh çok şanslısınız rabbimm kucaklarimiza nasip etsin insallahh. Benimde 1 kizim var ikiz hamileyim suan hep 3 kızım olsun istedim ama cinsiyetleri net degil daha en son 13+4 Haftada gitmiştim bacakları kapalıydı şimdi 14+5 iz 15 gün sonra kontrol var bakalım ne diyecekler
S1b2 16+6 tek yumurta ikizleri benimde cinsiyette net değil ama kız gibi ☺️dedi bakalım hayırlı Salih evlatlar olsunlar inşallah…