AysunUgur 273437 biz Joie Serina modelini aldık, kullanıcı yorumları çok güzeldi ama çok pahalılaşmış maalesef 🤦🏻♀️
ecemnas88 Dün baginin bir modelini aldık daha kullanmadık ama kurduk gayet güzel sessiz ve sarsmadan sallıyor müzik seçeneği falan da var içinde elektirikle çalışıyor ama pille de kullanabiliyorsunuz istediğiniz yere götürme şansınız oluyor 😌