zhmr benımde 20 haftalarımda başladı hatta daha erken canım süt hormanların yüksekliğindenmiş iyi bişey yani bu sonuna kadarda aynı şekilde alıyor ben 36 haftayım suan hala akıyor hatta bu haftamda sarı gelmeye başladı antibiyotik sıvı akmasıymıs oda umarım bebegım emerde boşa gitmez bu bereket kımseye solememeni çok dillendirmemeni öneririm