GzmG Arçelik veya Beko çamaşır makinesi önerinize ihtiyacım var . Memnun kaldığınız ürünün modelini yazarsanız sevinirim . Acil.
moom222 GzmG valla bana denk gelen Arçelik makina varsa şuanda kalmış midir bilmiyorum 8 sene önce aldım onu görürsen almada ne alırsan al 😅
okuyor GzmG benimki de Beko. Tasinana kadar çok memnundum. Taşındıktan sonra sallanmaya, yürümeye başladı.
Villanelle GzmG 2 yıla yaklaşıyor alalı. Kısa program normalde 28 dk, onu hızlı yıkama yaparsan 14e düşüyor