İlk transferimden sonra sürekli karnımda ağrı hissettiğim için adet olacam diye kendimi yedim bitirdim. Böyle niyeyse bi umutsuzluğa düştüm. Kimyasal gebelik yaşadım. İkinci transferden hemen sonra dedim ki bu sefer oldu aşırı umutluyum. Aynı şekilde ağrılarım oldu hala da olmaya devam ediyor 7+2 haftalık hamileyim. Demem o ki sakın umutsuz olma. Ben ilkinde resmen hata yapmışım ve kendi kendimi etkilediğimi düşünüyorum. Allah büyük o istediği zaman olur. Ama sen moralini yüksek tut. Allahım sağlıkla kucağını doldursun inşallah