0103qsf Kizlar Erken doğum belirtileri neler nasl anlarm enfeksynm cok yuksek düşmüyor Erken doğum olablr dedi karnm agriykr acaba o belirti mi ya da sancı nasl oluyor ilk gebeliğim korkuyorm
SerraLinasmom 0103qsf merhaba kaç haftalıksınız ? Benim de enfeksiyonum vardı gittim karın bölgende ağrı yoksa korkma demişti rahim ağzımda kapalıydı. Bence doktorunuza sorun acile gitmeden önce 🌸
0103qsf SerraLinasmom 32 haftalgm yarn kontrlm var da ay bitmiyor su enfeksyn oyle yapisti ki doktorm erken doguma sebep verr dedi damardan ilac aldm 2 3 gun sonra yime basladi kafayi uicem artk ya karn agrin mide bulantısı yapar dedi
0103qsf SerraLinasmom enfeksyn gecti mi acaba sizin gercekten naparsam yapm geçmiyor utanyrm artk enfeksynl var demeye
SerraLinasmom 0103qsf En son ki muayenede alttan baktı ve içini yıkadı sonra fitil kullandım daha iyim rahim ağzın kapalı şimdi doğmaz dedi ama enfeksiyon kolay kolay geçmiyor alıştım Artık
seyma1999 Ne enfeksiyonu canım akıntı gibi bişey mi bende 31 . Haftadayım merak ettim bende de akıntı var bide iştahsızlık var yemek yiyemiyorum 2 gündür senin de oldu mu