Şuan 26 haftamızı tamamladık. 20 haftalıkken rahim ağzında 14 mm açılma sebebiyle serklaj olmuştum günlerimi yatarak geçiriyorum. Bu arada ikizlere hamileyim ikisi de baş geliş pozisyondaymış doktorum açılma olmadığı sürece sıkıntı olmaz dedi. İçim hiç rahat değil ilk gebeliğim sizin kaçıncı hafta da döndü bebekler