Ozlemdrn Migde bulantım ilaca rağmen 11.haftada 2 katına çıktı resmen migdem ağzımda geziyordu dün avakodo olgunlaşmış yarısını ezdim limon sıktım az bsy de tuz attim resmen mide bulantimi geçirdi cok sikur fiyati da uçuk olmasaydı iyiydi
tuqbay Ozlemdrn ayva denediniz mi acaba benim mide bulantımı o geçiriyor hafif tuzlayıp öyle yiyorum bide krakerler iyi iş görüyor tansiyon sıkıntınız yoksa :)
La_Liberte Ozlemdrn benim öyle çok mide bulantım olmadı ama olunca hemen şekerli sakız atıyorum ağzıma. Maalesef içindeki şekerden dolayı zararlı onu önermiyorum ama bana iyi geldiği için bırakamıyorum. Onun dışında kırmızı elma çok iyi geliyor ☺️
Busssx Ozlemdrn Mandalina yeşil elma ve mentollü şeker öneririm benim öyle geçiyordu birde doktor tavsiyesi ile prillam ilacı resmen derman oluyor çok iyi tavsiye ederim
Duygu388 Ozlemdrn 33. haftamdayım vee hala geçmeyen bir bulantı var birde üstüne mide yanması az ve sık yiyiyorm senin bu haftalarda tavan yapması normal bn günde 3 veya 4 kusuyordum allah yardımcın olsn çok zor çokkk
Arzutyfr Sakız çiğneyin benim de çok bulanıyordu ayrıca mide yanması vardı. Şekersiz sakız çok iyi geldi.
tuqbay Bildiğim kadarıyla kırmızı elma çok gaz yapıyor bende de yaptı. mide bulantısına yararını bilemem ama gaz için çevremden de çok duydum yapıyor diye doktor da söylemişti
Ozlemdrn Busssx ilaci içiyorum canjm elma da iyi geliyor mentollü şekeri denemedim sagolasun canjm ne zaman bitti bulantin
Busssx Ozlemdrn Mentollü şekeri kesin dene arkadaşım direk mideyi rahatlatıyor 17.hafta da benim biraz uzun sürdü kahvaltılardan sonra yine biraz rahatsızlık oluyor ama eskisi gibi değil çok şükür