Renginn yaptığın hayır söylenmez ama bende hem süsümü hem hedşyeliklerimi kendim hazırladım zaten bu işle uğraşıyorum bebek giyim araç gereç magzamız var ve eşimle konuştuk kelebek hastası olan çocuklara bir çok giyim biberon emzik beşik araba vss. Gönderdik ihtiyaç sahiplerine Temin edildiğine dair fotoğraflar geldi bizde böyle birşey yapmıştık şimdide ikizlerime hamileşym yine bayramda bayramlık kıyafetler pijama takımları gönderdik aynı yere onuda ikizlerimi saglıkla kucağıma alayım allahım dşye dua ederek yaptım 3oglumuda saglıkla büyütmeyi nasip et diye rabbim kabul etsin inşalalh