Mbceylanli 38+2 yım kızlar yaklaşık 3 dört saattir karnımın sağ tarafında ağrı oluyor. Böyle olan var mı Doğum sancısı böyle olabilir mi
Mbceylanli Yesimmm93 doktorum ağrın çoksa bi nöbetçi doktor baksın Doğum durumu varsa bana haber versinler dedi. Ama nöbetçi doktor hiç gitmek istemediğim birisi napsam bilmiyorum 😔
Mbceylanli Yesimmm93 bebeğin boynuna kordon dolanması ve kalp atışlarının düzensizleşmesi nedeniyle zorunlu sezeryan oldum, şükür ikimizde çok iyiyiz ☺️☺️