muallimehanimmom5 Zynpasr65 T çizgisinin tamamen siliklesmesi lazım ki çatlamış diyelim yarın yine yapın tamamen cizgi kaybolunca çatlama olmuş oluyor bugünü mutlaka değerlendirin
muallimehanimmom5 Zynpasr65 bu arada gecen sene bende ovulasyon testi ile hamile kalmıştım 11 Mart ve 13 Mart değerlendirmiştim su an bebeğim kucağımda 🤗cok şükür insallah size de Uğur getirsin bu ay 🤗