sunandfun7 9+3 teyim gebeliğin en basından beri göğüs hassasiyeti dısında ne bulantı yada herhangi bi belirti hissetmiyorum bu durum cok tuhaf geldi bugün gebelik testi yaptım T çizgisi silik çıktı acaba biraz fazla mı takıyorum aynı durum başına gelen varmı ?
hemsiree sunandfun7 hiç tuhaf değil herkes kusacak diye bir şey yok. rahat bir gebelik geçiriyorsunuz işte çok şanslısınız
Limonzeytin sunandfun7 Bende rahat gebelerden biriyim ne bulantm oldu ne başka skntım 16.5haftalk oldm şükür herkes mide sorunu yaşayacak diye kanun yokki tadını cıkarmamz lazm güzel gebelğimzn😊👍 sdce arada sağ kasğm batma olur göğüslerm şiştği için acıyo o kadar daha ne olsn ne güzel diyorm 😊😊😊
Haticevrl sunandfun7 tarihe göre benimde 9+3 ama ultrasonda önce 5 haftalık çıktı sonra 6 haftalık kalp atışı duyuldu sadece göğüs hassasiyeti var bende geçen gittiğimde kalp atışı durmuş dediler kürtaj dediler bilmiyorum şimdi hiç hamile değilmişim gibi geliyor bu hafta tekrar gidicem artk hala durmuş sa kalbi kürtajı onaylicam
sunandfun7 hemsiree teşekkür ederim 🙏🏻peki T çizgisinin silik çıkması normal mi çok endişeliyim :( bu arada keseyi kalp atısını görmüştük yani su ana kadar herşey yolunda gidiyordu bugün test yapınca korktum biraz normalde hcg hormonunun daha fazla artık çizginin daha koyu cıkmadı gerekmez miydi k bakmayın ilk gebeliğim oldugu için tecrübesizim biraz ondan paniğim 😞
hemsiree sunandfun7 hayır yani kalp atışını duyduktan sonra test yapmak nereden çıktı onu zaten hiç anlamadım 😂 kendinizi strese sokup bebeğinize negatif enerji vermeyin her şey yolunda iyi düşünün iyi olsun. gebelik testleri %100 sonuç vermez unutmayın
sunandfun7 hemsiree 😂😂 valla çok komik bi durum haklısınız. Biraz fazla takıntılı davranıyorum farkındayım teşekkür ederim beni rahatlattınız 🙏🏻
sunandfun7 Tgcbyrm Ne güzel umarım böyle devam eder:)) benimle aynı zamanlarda gebe olan arkadaşlarım var bulantı baş dönmedi herşeyden tiksinme gibi durumlar yasıyolar cevremde böyle örnekler olunca bi sorun mu var bende acaba diye düşündüm
sunandfun7 Limonzeytin harika sevindim sizin adınıza içim rahatladı baya kafama takıyordum neden hiç belirtim yok diye benimle aynı durumda olanlar da varmış :))
sunandfun7 Haticevrl Ahh :(( çok üzüldüm umarım hayırlı haberler alırsınız bu seferki gidişinizde 🙏🏻 ama almazsanız da üzülmeyin belki de sağlıksız bir gebelikti daha büyük zorluklar bekliyordu sizi.. hakkınızda hayırlısı olsun🙏🏻