Mom545441 Ben 7 sinde yumurtlama gördüm 8 inde çatlama adetime 9 gün var ne zaman idrar testinde çıkar geç mi yumurtladım sizce? 20 şubat adet oldum 26 şubat bittim 16. Döngümde yani martın 7 sinde yumurtlama gördüm
Sgnn Mom545441 adete 3-4gün kala erken gebelik testinde çıkıyor canım. Ben hamile kaldığım ay 3 gün yumurtlama sürmüştü geç döllenmşti. 4 gün kala 60lardaydı. Bide her yaklaşan gün ovulasyon testi kızarmaya başlamıştı yumurtlıycakmışım gibi
_gmzenur_ Mom545441 kuzum çatlamadan 10-12 gün sonra idrarda görünüyor diye biliyorum hcg hormonu. Yani şu anda senin çatlamadan 5 gün geçmiş. 5 gün daha bekle öyle test yap bence
Edaymn Mom545441 Gebelik varsa bu tarihlerde oluştuysa en erken adete 3 gün kala çıkar silikte olsa diye düşünüyorum
Mom545441 Sgnn bazen üst üste pozitif çıkınca gebelik olduğunu belirtiyormuş ovülasyon testi tebrik ederim 🥰
Mom545441 _gmzenur_ mide ekşimem var üşüttüm mü bilmiyorum kussam rahatlıcam ama yok kusamıyorumda gece uyuyamadım eşimi zor yolcu ettim işe hazımsızlık yaşıyorum dünden beri inşallah bakalım umarım nasip olur bu ay 🙏🏻
Mom545441 Edaymn 3 gündür bitmek bilmeyen mide ekşimesi var akşamda göğüs uçlarında hassasiyet başladı inşallah vardır🙏🏻