12mart_mucizem 🤱 Merhaba kızlar tüp bebek transferimin 12.günü Beta hcg 387 çıktı iki gün sonra tekrar test yaptıracağım iki kat artmış mı diye çok heyecanlı ve stresliyim keseyi kalp atışını ne zaman görürüm aranızda ben gibi olanlar varsa yardımcı olursanız sevinirim 🙏 ❤️
moom222 12mart_mucizem ilk test 88 ikincisi 168 di bı daha test yaptirmadim 12. Aralıkta idi ikinci testim30 Aralık’ta gittim 18 gün sonra kontrole gittim yani 7 haftalık ti hemkalp atışı hem kese hem bebek hemde bebeğin yolk kesesini gördük şu anda 17+3 gunluguz 🥰 darısı başınıza inşallah cnm 🤲
mrs-nobody 12mart_mucizem 13.günde 1100lerdeydi beta. Bi daha kan vermedim. 10gün sonra keseyi de bebeği de gördük. Kalp atışı cok cok azdı. 12gün sonra 2.ye kontrolde kalp atışını da net duyduk. (7+4te) size de hayırlısıyla göstersin Rabbim inş 😇❤️🙏🏼
Villanelle Benim 12.gün 444, 14.gün 890 çıkmıştı. Bir daha yaptırmadım. 3 hafta sonra doktora gittim, hem 2 tane kese göründü hem de kalp atışları duyuldu. 2 hafta sonra gitseydim sadece keseler de görünürdü de kalp atışı için biraz erteledim
12mart_mucizem Villanelle bebeğiniz hayırlı olsun ☺️ inşallah bende kalp atışını duyarım beklemek çok zor 🙈
12mart_mucizem moom222 yaa ne güzel Rabbim sağlıkla kucağınıza aldırsın beklemek çok zor 🙈 inşallah bende yaşarım bu güzel duyguyu ❤️😍
moom222 12mart_mucizem kesinlikle beklemek çok zor inan hamle kalmakla iş bitmiyormus hep bı endişe korku Allah ferahlık versin icimz cnm inşallah snde çok güzel baberlerle dönersin evine 🤲
Emine6722 Merhabalar 11.gün de 362 çıkmıştı 13.günde tekrarlamıştım 1200 lere yükselmışti , sonuçtan 2 hafta sonra hem keseyi görmüştük hem de biraz da olsa kalp atışını duymuştuk
motherofcats merhaba 14.gün 395 16.gün 995 idi değerim 5 gün sonra kontrole gitmiştim 5+2 de keseyi gördük 2 hafta sonra çağırmıştı doktor tekrar 7+2 de bebeği ve kalp atışını gördük çok şükür 🙏🏻