kivirciginannesi Neden böyle bir şey söylediniz ? Normal doğumda süreç bizim elimizde, kaygılandığımızda strese girip yapamayacağım dediğimizde her şey alt üst olur. Ve her şeyin bizim elimizde olması beni de korkutuyor riskli buluyorum çünkü kendime güvenmiyorum. Sezaryen doğumda doktorlar, uzmanlar vs onlara bırakıyorsun kendini, korkarsan bir sakinleştirici yapıyorlar. Her şey olup bitiyor. Kendine güvenemeyen insan için elbette normal doğum riskli neden bunu sanki bahaneymiş gibi dediniz. Zaten diyoruz kokuyoruz acı eşiğimiz düşük diye , daha ne bahanemiz olabilir ?