Feyza1908- Kızlar bugün ilk defa oldu böyle bişey. İdrar yolu enfeksiyonum vardı ilaç kullandım dün bitti daha. Ondan oluyor desem zannetmem yani antibiyotik kullandım sonuçta. Neyin ağrısı bu çözemedim. Yaşayan var mı. Sancıyla batma hissi bişey. İki büklüm ediyor.
Beyzan738 Feyza1908- bende oleym burda bı arastirim diye girdim kasıkta vajinada iğne batar gibi oluyor endişelendm hala var geçmedi normalmiki (37+1 haftlgm)
Feyza1908- Beyzan738 aynısı bende de işte. Anlamadım ki nedeni ne😕 üşütmüş olabilirsin dediler. Malum soğuklar hala devam ediyor.
Beyzan738 Feyza1908- inşallah soguktandr korktm valla şuan biraz geçti sadce çok sertleşiyor toplanyor surekli
Feyza1908- Beyzan738 yok kuzu benim bildiğin batıyor kasıklarım. İnşallah bişeyimiz yoktur dediğin gibi ☹️
Sedaneva 37+3. Her gece kasık ağrısı, hatta, dün baya yürüyemiyordum. Batma hissi, tuvaletin varmış gibi bir his VS… Çok zor geçiyor günler 😞
BusRaa20 Sedaneva ya bu bende de var surekli tuvaletimi yapma istegi vajinada baskı kasiklarda siddetli ağrı sabah ilk işim doktora mesaj atmak