Medine23 Kizlar Instagramdan işlemeli hastane çıkışı yaptırıcam çok beğendim asafindukkani diye bir Instagram sayfası var yaptıran var mı orada ucuz da değil hani yaptıran varsa haber verebilir mi,?
Buketylz944 Medine23 bende yaptırdım canım gayet güzeldi, yalnız bi ara makineler arıza yaptı dediler korkmadım değil dolandırıldım mı diye baya bi beklemek zorunda kaldım hergun msj attım ama geldi sorunsuz doğuma yetişti
TekinSahra44 Medine23 ben size bi yer söyleyim orda yaptırın isterseniz ve kapıda ödemesi var 10 parça 255 TL minikonsept diye çok kaliteli çok güzel yapıyorlar gerçekten
Buketylz944 Medine23 yarısını sipariş esnasında gönderiyorsun hazır olunca foto atıyor kalan yarısını da öyle gönderiyorsun oda kargoya veriyor, kargoyu sen ödüyorsun ama
Minigin_annesi0 Merhaba ben yaptırdım ama işleme değil baskı. Çok memnun kaldım uygun fiyatlıydı kalitesi çok güzel. Butikbebecik sayfasından yaptırdım
poyrazinannesi1 Madre bebekten üçlü takım yaptırdım 95₺ artı kargo. 25 günde falan geldi ama güzeldi. Fotograftakinin aynısıydı, işlemeli. Yıkadım, ütüledim sorun olmadı.
Elfsdakya Ben @minicobabys sayfasından yaptırdım 4 parça şeklinde işlemeli 240 tl dedi 100 tlyi kapora olarak yolladım teslimat süresi 1 ay demişlerdi 1 ay sonra ürün görsellerini attılar ben onayladım kalan ödemeyi yaptım ve sorunsuz geldi çok beğendim tavsiye ederim 👍🏼
Medine23 Kizlar sayfayla konuştum arkadaşın dediği gibi kaporoyla çalışıyorlarmış havele usulü sipariş verdim bakalım hadi hayırlısı bakalım çok teşekkür ederim hepinize 💜