asellmom Yarın çam sakura ya randevusu olan varmı greve giriceklermi varmı bilginiz hastaneyi aradım kişisel bir durum bilemeyiz dediler ama.
asellmom Deletedmom_85 beni de doktor çağırdı riskli bir durumum olduğundan. Salı günü gittim pazartesi randevu almadan gel dedi umarım yoktur yoksa acile giderim çünkü riskli bir durumum var
asellmom Deletedmom_85 canım ben bugün gittim polikinlikte hiç doktor sekreter yoktu acilen muane oldum bende sancım var dşye
Villanelle asellmom benim doktorum da 15inde gel dedi. Kendisi devlet hastanesinde perinatolog ve ben grev yapmayacağım dedi. Hastalarım riskli olduğu için dedi
Deletedmom_85 asellmom çok geçmiş olsun canım sorun yok inşallah? Bende tahmin ettim 14-15-16 sına kadar grev diyorlar da bilmiyorum bende 17 si giderim herhalde. Bir şey söylediler mi şu güne bu güne kadar diye
asellmom Deletedmom_85 suyumuz da azalma var canım çok ağrım var ama nst de çıkmıyor Bi gün söylemediler maalesef