Edafkrt Semanuralemdar ben bundan 2 sene önce Anadolu Hastanesi’nde dogurdum Mehmet çetine direk 20 haftada gitmiştim detaylımı yapmıştı çok memnun kalmıştım herşeyine bakmıştı tek tek