Htcnal Bebegim0101 Yarını da ve sonraki gunu de mutlaka degerlendirin,onemli olan yumurtlamadan sonraki catlamayi yakalayabilmek .
Mom545441 Bebegim0101 negatif canım eşit kırmızılıkta olursa pozitif olur ya da T çizgisi c den daha koyu olursa
Bebegim0101 sayre valla 2 saat onc3 bilmeden degerlendirdim😂😂yani ben aylardir yanlis hesap yapiyormusum demekki adetim normalde duzenlidir.26 gnde bir olurum ama 11.gunde yumurtlama oldu demekki ve ne akintı ne gogus agrisi ne yapiskan akinti hicbirsey yok.
Bebegim0101 kizlar slm ilk defa bu ay yapiyorm yumurtlama testini bu yumurtlamami demek? 3 gundur yapiyorum adetimin bugun 11.gunu bu sekilde cıkti.Yani yumurtlamami bu
Bebegim0101 Mom545441 cnm merhaba bugunde yaptim testi peki bu yumrtlamami pik yaptigi gun bugunmu yani
Bebegim0101 Mom545441 digerini paylasmstim burda proflime gidip bi bakabilirmsn cnm.Bu silikse o ne anlamadm😂ilk defa yaptigim icin bilmiyorum.C cizgisi yaptigim testlerde zaten koyu cıkmiyor anlamadm.
Mom545441 Bebegim0101 https://resimyukle.io/r/fEOiSylHRI bak benim 7 sinde böyle çıktı C ve T eşit koyulukta
Bebegim0101 Mom545441 evet cnm ondan bahsediyorum.Ama t cizgisi silikti hep ilk defa bugun boyle oldu
Bebegim0101 Mom545441 cnm benmki testle alakalı olabilir oyuzden ben yumurtlamadir diye dusunuyorum.zaten yapacam yarinda bakalm