alonee Bu test çok yanıltıyor hamile olmadığım halde iki kere silik çıkmıştı. Kan testi yaptırın bence
Esra-2015 Nealakasivarrr bende bu testten yapmistim ama benim adetim 5 gün gecikmisti net 2 çizgi çıkmıştı
Nealakasivarrr Esra-2015 test arkadaşımın. Tüp bebek transferi yapıldı bugün 9. Gün erken gebelik testi yaptık sonuç böyle birşey çıktı
[silindi] Ben bir kez yaptım bu testi aynı şekilde çıktı seninkiyle. 1hafta geçti normal test yaptım yine aynıydı sonra hamileyim kesin dedim hastaneye gittim hamilesin dedi. Bence sen de hamile olabilirsin bu testte yanılma olmuyor 💗Hayırlı olsun şimdiden 🌸
Nealakasivarrr [silindi] test arkadaşımın canım. Tüp bebek transferi oldu bugün 9. Gün erken gebelik testi yaptı. Ben 30 haftalık hamileyim 😊