ozlemkrts Elisadaa evet bayramdan sonra oldu şuan 18 haftalık doğum büyük ihtimalle sezeryan olcak benim genital siğil var bnde bide belimde sıkıntı var
Ayseayse5664 Ay bende 33 haftayım değiştirmeyi düşünüyorum dogumqda fiyatı uygun diye orayı düşünüyorum ne diyorsunuz bilgili bayanlar dogru mu yaparım sizce
Elisadaa Nasık siğilşer benimde var gibi ama siğil değil dediler ama ne oldufunu söylemediler. Bende ayten hanıma gidicem doçent isteğe bağlı sezeryan olucam tabi hayırlısı ama bakalım 4100 tl doçent fiyatı
ozlemkrts Elisadaa genital siğil var vajina girişinde vardı o kayboldu iç kısmında olduğunu söyledi dr biyopsi olmuştum o zaman söylemişti takip edilcek işte onlarda ama genital siğil olunca mecburi sezeryan olunuyo risk olmaması için