Benim gögüslerim oldukça büyük şimdiden en büyük aldım olmadı maalesef normal sütyenlerin büyüğünden aldım o bile zar zor oldu ve doğumuma 2 ay var napıcam bilmiyorum öncedende çok dert ediniyordum ağlıyordum çok büyük diye hala öyle çok büyük diyorum bazen çok ağlıyorum moralim bozuluyor çok utanıyorum sadece bnde varmış gibi😥😥