Benim doktorum kaşıntılarımı ‘ bu gebelerde oluyor normal çok kaşıma doğumdan sonra geçecek’ diyerek teşhis ve tedavi ettiğini düşündü. Bende doktora güvendim hekim diye güvendim. Bana ne tahlil yaptı ne yakın takibe aldı. Bebekte gelişim geriliği olduğu halde bunu benim zayıflığıma ve bebeğiminde bana çektiğine yorumladı. Ne doğum kararı aldı ne riski kendisi biliyor nede bana riskleri anlatıyor öyle boş beleş bir doktormuş. Ben 3 hafta çok şiddetli kaşındım ve 40+4 de kakasını bırakması sonucu ölü doğum yaptım. Zaten doğum geciktirilirse bebekte gelişim geriliği, ölü doğum, doğum sonrası solunum probkemi yaşanıyormuş. Bende bütün belirtiler ve kötü sonuçlar yaşandı. Kolestazınızı ciddiye almayan doktorla bugün ilişiğinizi kesin ve 37-38 i geçirmeyin. Suni sancıyla normal olmuyorsada sezaryen olun. Doğum şekli hiç önemli değil yeterki erkenden riskler oluşmadan kavuşun bebeklerinize. Ben kavuşamadım siz kavuşun