Delikizz Nagisshakki 14+2 haftalığız çok şükür 10. Haftadan sonra çok nadir oluyor. Ama herkesin bir olmuyor her gebelik apayrı
turkanyldzz Nagisshakki bugün 15. Haftamda girdim 14. Haftadan sonra bulantılarım halsizliğim hepsi geçti onun öncesinde koku hassasiyeti her sabah mide bulantısı , uyku hali şimdi 1 haftaıdr çok şükür hiçbiri yok😌🙏🏻
Ormanmeyveli Ben 6,7,8,9 hatta 10. Haftalarda o kadar kötüydum ki tam 4 kilo verdim. Su meyve ile besleniyordum. Şuan 13. Haftaya girdim bulantim arada yokluyor. Ama sabah kahvaltıda haslanmis yumurta yiyebiliyorim dusunun yani. Hormonlarımiz dengeleniyor artık
Deletedmom547899 7.haftada başlayıp 12 ye kadar sürmüştü.bir haftadır ilaç kullanmıyorum ara ara devam ediyor koku hassasiyeti mide bulantıları.14+0 şuan
happycat Bende sadece bazı yiyeceklere karşı bulantı oluyor ama hafiflediğini hissediyorum. Benim birkaç gündür çok fazla tuvalet ihtiyacım oluyor sizce normal mi? İlk 3 ayda olması gerekiyor normalde ama bende o zaman çok olmadı şimdi olmaya başladı.
Dila3535 happycat bende kabizlik problemi oluşmuştu kayısı iyi gelmişti aslında lavabo ihtiyacın olması iyi birsey gitmemektense bende idrara cok çıkıyorum Geceleri uykudan uyandırıyor
Dila3535 Merhaba benimde bazı kokulara et özellikle hassasiyetim devam ediyor havasız ortam daha çok oluyor ama sanki hafifledi yemek yeme duzenim hamile kalmadan önce ki gibi düzene girmeye başladı Seviniyorum çünkü evden çıkamıyordum peynir süt ekmek ile beslendim Hep 😬
Dila3535 koşa koşa ekmek yiyordum berbat geçti öğürmem hiç durmadı bu sayede ekmek biraz kilo aldırdı neyse ki düzene girdi normale dönüyorum Allah’a sukur uc ayi tamamladim Allah hepimizin yardımcısı olsun cok zor 😵💫❤️
ada58 haftaya giriyorum bulantılar 10-12 deki kadar olmasa sürekliliğini koruyor. hala istediğim şeyleri yiyemiyorum
Minik_anne0 Dila3535 Benide uyandırıyor çok kötü uykusuz kalıyorum sabaha kadar böyle aynı dertten muzdarip insan görmek bi değişik hoş oluyor annelerimizde elbette tavsiyeler veriyor ama onlar kaç yıl önce doğurmuş sonuçta sen taze birini istiyosun sana yakın seninle
Minik_anne0 13.haftamın son günü yarın 14 olucam bir haftadır bulantı yok daha doğrusu hafif var ama kusturmuyor bende çok çektim hem tok gem aç çıkarttım hep çok şükür şimdi geçti buzdolabını açamıyodum direk çıkartıyodum iki ay mutfağa girmedim