Kızlar yarın planlı sezeryanim vardı özelde. Kendimi kötü hissettiğim için test verdim malesef pozitifim. 40+1 im şu an. Şehir hastanesine geldim nst bağladılar. Ne olacak hiç bilmiyorum. Bebegimden ayrı kalıcam diye çok ağladım. 3 yaşındaki oğlanı evde anneme emanet ettim çıktım bi yandan aklım onda. Dua edin bana lütfen. Sezeryana alırlar mı şimdi bilmiyorum. Çok endişeliyim.