Svd3441 Mayıs 6 sezeryan nasipse oğlumuz doğucak yazlık bişiyler alıcam 3-6 mı 6-9 mu karar veremedim bedene 3-6 çok küçük geldi gözüme bir takım aldım lc wakikide indirim var ordan alıcam yardımcı olurmusunuz hanımlar🤗
kaganikoooo Svd3441 valla ben 5 6 tane yenidoğan takım aldım zıbın vs de tabi. Ama gerisini 3 6 ay yazlık aldım benimde Haziran da doğum 3 6 ayı baya bir zaman giyiyorlar çok büyük doğmuyorlar zaten canım yenidoğan bile büyük olabiliyor bir ay kadar birazcık :))
Tugbadmr Svd3441 lcw nın bedenleri e bebeğe göre büyük bence 6-9 çok büyük olur . 3-6 zaten normal ayına göre büyük bebeğinizin Ağustos’un sonunda 3 aylık olucak bebeğiniz daha 😅 benim doğumum 21 mart yazlıklarımız hep 3-6 ay 😅
yigitinannesiiiii Svd3441 canım 3-6 alman mantıklı bazı kıyafetlerin kalıbı küçük oluyor ama yaza anca 3-6 giydirirsin geçen yıl yeğenim doğdu hazıranda 3-6 giydi genelde yani 6-9 kışa doğru giydi çocuk ve kilolu bi bebekti boyu vs gayet iyiydi